reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Ochotnická

Dominika Ochotnická

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá študentka, ktorá má niekedy viac myšlienok ako miesta na ne, takže ich musím niekde zanechať, najlepšie na papieri.:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Uštipnite ma

Dominika Ochotnická

Uštipnite ma

Premýšľali ste niekedy, či je na svete človek, ktorý je úplne ako vy?? Ktorý myslí na to isté v tú istú sekundu, má rovnaké zlozvyky a počúva stále iba staré cd-čko Avril  - presne ako vy, neznáša držkovú polievku, nemôže zaspať a tak celú noc počúva jednu pesničku dookola, zatiaľ čo vy ležíte v svojej posteli 300 km ďaleko, pretože nemôžete spať a tak s mp3-kou v ušiach prebdiete celú noc s tou istou pesničkou v uchu... Nemožné?

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 11
Na začiatku som bola JA, teraz sme v tom SPOLU

Dominika Ochotnická

Na začiatku som bola JA, teraz sme v tom SPOLU

VYPNI TEN BUDÍK a nespievaj si!! Veď ma nechaj na pokoji a buď už konečne ticho, Domča..Si akože dosť trápna...! V preklade: ľúbim ťa, len nemám náladu na tvoje veselé pospevovanie, aj keď máš nepochybne obrovský talent, no chcem si ešte pospať. Dojímavé vyznanie lásky, nie? Jedným  výrazom taká býva SESTERSKÁ LÁSKA. No kým sme po sebe ešte kričať nevedli, boli sme dosť dobrá dvojka. Pár dôkazov z tejto našej éry sa predsa zachovalo. Veď posúďte sami!

  • 17. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 981x
  • 0
Keď chceš IGNOROVAŤ ŽIVOT

Dominika Ochotnická

Keď chceš IGNOROVAŤ ŽIVOT

Viete si predstaviť stav absolútnej beztiaže?? Nebolo by krásne nebyť ničím zaťažený?. Dokonca nepotrebujete vyletieť tisícky kilometrov nad povrch Zeme, prekonať stratosféru, či exosféru. Dokonca ani snívať. Stačí prejsť iba pár kilometrov, odrezať sa od reality a zažiť beztiaž s nohami na Zemi. Prezradím Vám, kde sa ten malý raj nachádza dokonca Vám ho aj ukážem. Ale psst...

  • 22. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 011x
  • 3
Aj tak budem PRINCEZNÁ!!

Dominika Ochotnická

Aj tak budem PRINCEZNÁ!!

Som na dne. Mám všetkého dosť. Neznášam to tu. Chcem pokoj! Od všetkého a všetkých.A čo tak na chvíľku zabudnúť na stresy a problémy??Odísť na minútku za hranice sveta. Nechať sa uniesť. Heh, nereálne. Niet času na snívanie, nie v tejto dobe..

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 1
(Ne)závislá

Dominika Ochotnická

(Ne)závislá

Stojí uprostred cesty..Nie je v poriadku..Tak strašne jej chýba.. Chce ho mať pri sebe.. Porozprávať sa.. Citiť ako sa jej chveje v ruke, počuť jeho nádherný hlas.. A keď sa naňho pozrie je celý rožiarený.. Veľmi jej chýba..Ale nesmie mu zase podľahnúť!! Už nie..

  • 4. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 501x
  • 0
reklama
Vďaka za morbídne správy!

Dominika Ochotnická

Vďaka za morbídne správy!

Nepozerám televízne noviny. Som jednou z tých, mladých, ktorých zaujíma všetko, len toto nie. Mňa sa asi okolitý svet netýka. Nerozumiem kope zložitých výrazov.

  • 28. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 620x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu