reklama

Uštipnite ma

Premýšľali ste niekedy, či je na svete človek, ktorý je úplne ako vy?? Ktorý myslí na to isté v tú istú sekundu, má rovnaké zlozvyky a počúva stále iba staré cd-čko Avril  - presne ako vy, neznáša držkovú polievku, nemôže zaspať a tak celú noc počúva jednu pesničku dookola, zatiaľ čo vy ležíte v svojej posteli 300 km ďaleko, pretože nemôžete spať a tak s mp3-kou v ušiach prebdiete celú noc s tou istou pesničkou v uchu... Nemožné?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Čítala som niekde článok, že každý človek má na svete svoje dvojča. Usmiala som sa a povedala si, že chudák človek, ktorý musí byť ako ja... Už ako malá som si predstavolala, či si v tej istej chvíli niekto na svete pomyslel na to isté čo ja, či si kýchol - vtedy keď ja .. Vtedy som verila, že je to nejaký Afričan,no moje predpoklady nevyšli. Je Európanka, Slovenka,je to Martinka.

Konečne som zistila, že na tom slávnom pokeci, kde trávim toľko času, som asi naozaj mala byť. Bolo to proste osudové online stretnutie. Okej, možno vtedy nezačal vybuchovať ohňostroj, ani som nemala žiadnu víziu o tom,že je to osud, no vedela som, že tá baba je proste super.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte sme sa ani nepoznali a už mi rozumela viac ako väčšina ľudí tu pri mne. Nepotrebovala som hodinu vysvetľovať ako myslím, to, čo som povedala. Rozumela mi skôr, ako som si rozmyslela, čo chcem vlastne povedať. Vtedy mi začalo svitať, že to je tá moja odroda.:)

Je to zvláštne písať niekomu, koho ste nikdy nevideli, ale cítite, že ho poznáte od narodenia.Vlastne stále neverím, že existuje. Hoci som ju zatiaľ nestretla, verím, že to zmeníme. Zatiaľ sme v kontakte všetkými možnými spôsobmi. Pokec nám nestačil, icq nestíha, sms minuli kredity a tak sme sa dali na starú dobru cestu písania ľúbostných listov... Prekonala somnou už depky aj šťastie a je jedným z ľudí, ktorým prajem väčšie šťastie ako sebe. Keď sa jej niečo podarí dostávam záchvaty šťastia. Som šťastná, keď sa moja gangsterka usmieva:) Vidím tu iba pár vysvtelení:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- je moja sestra

- mám v sebe plošticu

- mám schyzofréniu a je iba výsledkom mojich predstáv

-alebo je ONA tá moja OSUDová:)..

Toľko zhody a neskutočných náhod..Môžno si pomyslíte, že to je normálne, veď koľko ľudí neznáša držkovú a počúva Avril, ale koľko je takých, ktorí sú ÚPLNE ako vy?

Tento článok bez pointy bude mať význam asi len pre nás dve, ale poterbovala som povedať svetu ŽE SOM JU NAŠLA.. Bohatierku na večné časy. Západniarsku kópiu mňa..:)) A čo nás spojilo? To, že sereme na pocity.:D

Áuuuu.. asi vážne nesnívam..

Dominika Ochotnická

Dominika Ochotnická

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá študentka, ktorá má niekedy viac myšlienok ako miesta na ne, takže ich musím niekde zanechať, najlepšie na papieri.:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu