reklama

Na začiatku som bola JA, teraz sme v tom SPOLU

VYPNI TEN BUDÍK a nespievaj si!! Veď ma nechaj na pokoji a buď už konečne ticho, Domča..Si akože dosť trápna...! V preklade: ľúbim ťa, len nemám náladu na tvoje veselé pospevovanie, aj keď máš nepochybne obrovský talent, no chcem si ešte pospať. Dojímavé vyznanie lásky, nie? Jedným  výrazom taká býva SESTERSKÁ LÁSKA. No kým sme po sebe ešte kričať nevedli, boli sme dosť dobrá dvojka. Pár dôkazov z tejto našej éry sa predsa zachovalo. Veď posúďte sami!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Hmm.Začínala som ako smelý jedináčik s perfektnými rodičmi, ktorí mi splnili každé detské prianie. Nedalo sa odolať nevinnej anjelskej tváričke. No keď nám do rodiny pribudla ONA, márne som dúfala, že je to iba nová bábika. Po veľmi krátkom čase som ale pochopila, že nie je bábika ako bábika a z hračky sa stala ževraj nejaká "sestra". Fúha, začali mi ťažké časy.. Bojovou úlohou bolo zbaviť sa tej malej potvory,ktorá mi kradla MOJICH rodičov! Nebolo to ale také ľahké, veď tá malá potovra ,ako som si ju nazvala, bola zlatá a hlavne bola MOJA .. Tak sa z potvory stala večná "komplicka" na dlhé trate detským životom:D 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Tu som bola ešte jedinou princeznou z nášho rodu, jedinou oprávnenou dedičkou nášho zámku. A začiatky s veľkou lyžicou boli naozaj ťažké, ale ako správna bojovníčka som to samozrejme zvládla.:))

Potom sa tu objavila aj moja Stanča. Spočiatku som protestovala, ale povedzme si rovno, nemalo to veľký význam a po postupnom spoznávaní som si ju obľúbila.

Obrázok blogu

City síce najprv neopätovala, ale som presvedčivý typ, tažke mi aj tak podľahla.:D

Obrázok blogu

Cmukes..:)) Naučila som ju posielať pusinky celému svetu. Veď som jej staršia sestra, takže som ju niečo predsa len naučiť musela.:)Praktické - do života samozrejme..

Obrázok blogu

"Keď vyrastiem chcem byť ako ty" tento pohľad hovoril za všetko.. Sem-tam nám aj rožky narástli, ale iba také maličké, samozrejme. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Ahaaa! Veď ona bola mojím vytúženým darčekom! Pochopila som! Neskoro, ale predsa..

Obrázok blogu

 Toto nové zistenie sme aj zapili.. Veď každé pochopenie novej skutočnosti si zaslúži oslavu..Čo ak by sa to už nezopakovalo..

Obrázok blogu

Už vtedy som mala tušiť, že to nie je len tak obyčajná sestra. Skrytá agresivita sa prejavovala už v rannom štádiu jej vývoja. Kto mal tušiť, že z nej bude dobrá karatistka. :)

Obrázok blogu

Konečne prirodzená .. Dosť otravná, miestami jedovatá.. Presne ako ja. Moja hrdá kópia.

.. Skončilo detstvo.. Už sme právoplatné občianky štátu s vlastnými životmi.. No nikdy sa my dve neodlúčime. Nemôžeme. Nedokážeme. Sme spolu celé dni, dokonca noci. Je to proste najväčšia, najsilnejšia, najúprimnejšia a najúžastnejšia lásku akú mám. Vidí ma smiať sa, plakať, nadávať aj radovať sa. A čo je na tom to najlepšie? Že keď plačem je somnou, keď nadávam nadáva aj ona a keď mám super náladu tak so smiechom hovorí, že mi šibe..

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Vyrástla mi pred očami, ale pre mňa je stále to šantivé bábo, s ktorým chcem prežiť všetko a ešte viac. Zažili sme spolu "pikniky"na kuchynskej podlahe, objavili "efektívne" čistenie pomaľovanej deky vytrhávaním, či vianočkové pártym, keď sme sami doma....

Aj keď na začiatku som bola iba ja ... teraz sme v tom SPOLU! Spolu na večné časy. Nekonečné bohatierky!

Dominika Ochotnická

Dominika Ochotnická

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá študentka, ktorá má niekedy viac myšlienok ako miesta na ne, takže ich musím niekde zanechať, najlepšie na papieri.:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu